Ментор/Автор | Професија | Училиште и град |
Јелена Мандиќ | Одделенски наставник | ООУ „Вук Караџиќ“ – Куманово |
Ученички тим | 1. Андреј Додевски 2. Клаудија Митровска 3. Теодора Колевска 4. Анастасија Колевска |
Возраст на децата креатори на играта | Ученици од трето, четврто и петто одделение |
Возраст/и на деца за кои ја предлагате играта | За ученици над 8 години |
Упатство за игра- Чекори и правила за игра
Во играта следете ги следните чекори:
-Секој играч одбира една фигура во боја.
-Целта на играта е кој ќе има најмногу точни одговори од понудените квиз прашања.
-Играта ја започнува играчот, кој со фрлање на коцката ќе добие најголем резултат.
-На почетокот на играта, секој играч има право на 3 обиди.
-Има вкупно 32 картички од кои неколку се бонус картички доколку кај некој од играчите резултатот е нерешен.
-Играчот влече една картичка од понудените и ја чита инструкцијата во вид на математичка задача.
-На картичките ги пишува насоките како фигурата да се движи, почнувајќи од еден број од понудените броеви обележани во квадрати од 1 до 70 во насока: горе, долу, лево, десно, дијагонала горе лево/десно, дијагонала долу лево/десно за неколку броја.
-Одкако ќе дојде до точниот број со фигурата, тогаш под тој број го бара прашањето од понудените прашања за Нато од 1-70.
-Го чита на глас прашањето и се обидува да одговори.
-Доколку одговорот е точен се бележи со плус во табелата, доколку е неточен со минус.
-Накрајот се сумираат резултатите и кој има најголем број, односно најмногу точни одговори е победник.
-Доколку резултатот е нерешен на некој од играчите, влечат бонус прашања и на крајот се сумираат резултатите.
(Напомена) Играчите можат да одговараат на 3 до 6 прашања.